Preskoči na glavni sadržaj

December favourites (hrvatski)

Bok svima!
Kako se bliži kraj prosinca odlučila sam da ću danas pisati o svojim favoritima.

Prvo bih željela započeti s nečim što nema veze s kozmetikom, a to su čajevi. Oni su nešto što mogu piti u svako doba godine, ali ih najviše volim piti zimi. Zato sam izdvojila dva koja najviše pijem, a to su borovnica i zimska čarolija.
Za borovnicu ne mogu reći da mi je oduvijek bila favorit, ali to se sad definitivno promijenilo jer ju pijem svaki dan.
Čaj zimska čarolija privukao me imenom, a onda i mirisom cimeta i keksa. Svakako nešto što vrijedi probati. :)



Sad je vrijeme za malo kozmetičkih proizvoda. Lakove nisam posebno uslikala, ali za sve zainteresirane lakovi na slici su Essence that's what i mint i Maybelline lak boje trule višnje.


U zadnje vrijeme sam svakodnevno počela koristiti sjenila i zato sam ovdje izdvojila dva i naravno moju omiljenu maskaru. Essence multi action maskaru koristim jako dugo i mogu reći da odlično obavlja svoj posao.


Ova mala kutijica bila je spas za moje ispucale usne. Labello Lip Butter Vanilla&Macadamia idealan je za ove hladne zimske jer odlično hidratizira usne i sigurno će vam pomoći ako su vam suhe ili ispucale.


Oil nutrititve regenerator od Schwarzkopfa koristim nakon svakog pranja kose kako bi ju mogla raščešljati i mislim da bi bez njega to bilo jako teško. Također nakon korištenja kosa mi bude jako mekana. 



I to su neki moji favoriti ovog mjeseca. Nadam se da svi uživate u ovom danu. :)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Tata me šminka!

Essence - Play with my mint