Preskoči na glavni sadržaj

Body&Soul makeup sponge

I have bought the Body&Soul makeup sponge in Muller and it cost around 2.60. I don't own the original beauty blender, so I can't compare the two.

Body&Soul makeup spužvicu kupila sam u Mulleru po cijeni od 20 kuna. Ne posjedujem pravi beauty blender tako da ih ne mogu usporediti.
The first and the most obvious thing is that it's pink. This beauty sponge seems to be more hard than soft. This sponge, unlike the original, does not double in size when it's damp. In a video on YouTube, I saw that the original is very soft when it's wet while this sponge stays as it is.

Prva, najočitija, stvar je da je roze boje. Na prvu, ova spužva nije ni premekana ni pretvrda iako malo više naginje na tvrđu stranu. Ova spužvica se za razliku od originala ne poveća kada ju smočite. Na YouTubeu sam vidjela da je original jako mekan kada se smoči, a ova spužvica ostaje ista kakva je i bila.
White particles // Bijele čestice


I used this sponge to apply my liquid foundation and I thought it was doing a good job until I realised how much of the product it absorbs. I usually need one pump of the MaxFactor liquid foundation for my whole face when I use my fingers but with this sponge I need one and a half pump. Also, I've started noticing that after using it I'm left with very small white particles on my face. I'm not sure did I cause the appearance of those white particles or not but it's definitely a bad thing. I give it 2 out of 5 stars because of the amount of product it absorbs and because of the mysterious white particles.

S ovom spužvicom nanosila sam tekući puder i mislila sam da dobro obavlja posao dok nisam shvatila koliko proizvoda upije. Inače mi za cijelo lice treba jedna pumpica MaxFactor pudera kada koristim prste, a s ovom spužvicom treba mi pumpica i pol. Također krenula sam primjećivati da mi na licu nakon korištenja ove spužvice ostaju neke jako sitne bijele čestice. Ne znam jesam li ja uzrokovala pojavu tih bijelih čestica ili ne, no u svakom slučaju to je minus. Moja ocjena je 2/5 zbog količine proizvode koju upije i misterioznih bijelih čestica.

Do you own a Beauty Blender? What do you think about it? Have you tried any dupes?

Imate li vi Beauty Blender? Što mislite o njemu? Jeste li probali neke "kopije"?

Twitter | Bloglovin YouTube

Primjedbe

  1. Koristim 2 verzijuu ebelinove( ova prije najnovije) i super mi je! Baš sam htjela kupiti ovu jer si se ebelin potrgao i u pravo vrijeme je dosao ovaj post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jaooooo neee!!! drži se ebelina!!! ovo je mnogo mnogo mnogo gore od njega meni osobno.

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Tata me šminka!

Essence - Play with my mint