Preskoči na glavni sadržaj

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Hi everyone! :)
You could see this product or to be precise this hair color creme in my last post New! and I told you that I will write something about it soon. Today's post is going ot be about it!
As the spring came I wanted to change something on my hair but I was not ready for dyeing it and I didn't want to damage it again so I've decided for hair color which washes away in 6-8 weeks. I wanted a lighter shade so I picked cognac&hazelnut.

Bok svima! :)
Ovaj proizvod odnosno da budemo precizni ovaj preljev za kosu mogli ste vidjeti u mom zadnjem postu New! i rekla sam vam da ću uskoro o njemu nešto napisati. Danas je taj dan! 
Kako je stiglo proljeće željela sam malo promijeniti nešto na kosi, a za farbanje nisam bila spremna te nisam željela ponovno oštetiti kosu pa sam se odlučila za boju koja se ispire za 6-8 tjedana. Htjela sam neku svjetliju nijansu pa sam odabrala konjak/lješnjak. 
On the picture above you can see the content of the box: applicator bottle with developer emulsion, gloves, conditioner and color cream. My mum applied the color on my hair,  if I had applied it myself,  there would have been color everywhere. I washed out the color after 30 minutes. I didn't wash my hair because instructions said that the cream contains hair shampoo which I noticed when I was washing out my hair because it started to foam. I used the conditioner when it was hair wash day again, I left it for 2 minutes and washed it out. I've had it for three washings.

Gore na slici možete vidjeti sadržaj kutije: emulzija za razvijanje, rukavice, regenerator i krema za bojanje.
Boju mi je nanijela majka jer da sam to sama radila mislim da bi boje bilo posvuda. Nakon 30 minuta boju sam isprala. Kosu nisam prala zato što je u uputstvu pisalo da krema sadrži sredstvo za pranje kose što sam primijetila kad sam ju ispirala jer se krenula pjeniti. Sljedeći put kad sam prala kosu koristila sam regenerator, ostavila sam ga da djeluje 2 minute i isprala. Imala sam ga dovoljno za tri pranja.


You can see a small change. My hair is softer and the color is fuller. In the sun it has a really nice reflection and I'm happy how it turned out! This is an easy way to make your hair lighter, softer and prettier for the spring time!

Možete vidjeti malu promjenu. Nakon nanošenja kosa mi je mekana, a boja punija. Na suncu ima jako lijepi odsjaj i sve u svemu zadovoljna sam kako je ispalo! Ovo je jednostavan način da malo posvijetlite kosu, učinite je mekšom i ljepšom za ovo proljetno vrijeme!

Primjedbe

  1. Ne koristim preljeva za kosu, ali ovo mi izgleda odlično i baš se vidi razlika before i after. Imaš jako lijepu kosu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih rijetko koristim, ali dobro dođe mala promjena :) Hvala :D

      Izbriši
  2. baš dobro izgleda, vidi se primjetna razlika prije i poslije :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Tata me šminka!

Essence - Play with my mint