Preskoči na glavni sadržaj

Things I need to have in my purse

For today's post I decided to share the things I need to have in my bag with you.

Za današnji post odlučila sam s vama podijeliti stvari koje uvijek moram imati u svojoj torbici.

 1. The first thing is my mobile phone. This does not need a special explanation. I always need to have it with me. 

Prva stvar je mobitel. Mislim da to ne treba posebno objašnjavati. Uvijek ga moram imati uz sebe.  

2. The second thing is my wallet. Also doesn't need an explanation. I have to keep my documents somewhere. :)

 Drugi je novčanik. Također ne treba posebno objašnjenje. Negdje moram držati sve dokumente. :)

3. A bottle of water. Wherever I go I carry a bottle of water with me because I'm always thirsty and I think it's important to have it. Especially when the temperatures are high, I don't go out without it.

Bočica vode. Gdje god da idem sa sobom nosim bočicu vodu jer sam uvijek žedna, a i mislim  
da ju je važno imati. Posebno kad su visoke temperature, nigdje ne izlazim bez nje.

4. A hand sanitizer is a must have in my purse because when you want to eat something and you need to use your hands it's just not hygienic to touch it with dirty hands. I usually use it in the train and school.

Dezinfekcijsko sredstvo je must have u torbici jer kad želite nešto pojesti i morate se koristiti rukama, jednostavno nije higijenski da to dirate prljavim rukama. Najčešće ga koristim u vlaku i školi.

5. And the fifth thing is a planner. I bought a notebook and use it as a planner. It has school days in it and my notes.

I peti je rokovnik. Kupila sam jednu bilježnicu koju sam pretvorila u rokovnik tako što sam ispisala sve radne dane školske godine i u nju bilježim sve.

6. I just remembered that I also carry a little umbrella because of this rainy spring weather. I currently don't have it in my purse but it's great to have it when the forecast says it's going to rain so you don't get wet every time like I do. ;)

I nešto čega sam se tek sad sjetila zbog ovog vremena je mali kišobran. Trenutno ga nemam u torbici, ali mislim da ga je super imati kad najavljuju kišu da ne pokisnete svaki put kao ja. ;)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Tata me šminka!