Preskoči na glavni sadržaj

Navijački nokti

Volim ovakve spontane postove, kada nešto napravim i odmah vam to pokažem! :) Ovi noktići su doslovno napravljeni prije 15 minuta, ali trebalo mi je vremena da ih poslikam i prebacim fotke. Kako je večeras utakmica i svi smo u navijačkom duhu sjetila sam se kako bi bilo super urediti nokte u sličnom duhu. Manikura nije ispala nešto najurednije, ali nema veze nisam tome ni težila. Trebaju vam samo bijeli i crveni lak i nekakav kistić kojim ćete nacrtati i popuniti kvadratiće. Prstenjak sam nalakirala s bijelim lakom, a ostale crvenim. Zatim sam kistićem (kojeg ćete vidjeti na fotografiji) nacrtala crvene linije i popunila kvadratiće. Nadam se da ćete svi uživati u utakmici, navijati, zabaviti se i naravno da će Hrvatska pobijediti! Ajmo Hrvatska!! :D

Primjedbe

  1. nadam se da će im tvoji noktići i navijanje donijeti više sreće no u posljednjoj tekmi ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Tata me šminka!

Essence - Play with my mint