Preskoči na glavni sadržaj

A very helpful link for bloggers


We have all, at least once, stumble upon some difficulty while editing our blog or we were asking ourselves how to do something. Icanbuildablog.com is a page on which you can find answers for all of your questions (I have found the answers for all of mine questions and many other interesting things). Every time when I was on the Internet searching for how to do something I ended up on that page. I think that it is full of very useful information for every blogger or for those who'll become bloggers and all of these information are free which is awesome. I'm always looking for different ways to improve my blog and I'm very grateful to the girl who tried to explain everything in a very simple way. Everything is clear, divided into categories and described step by step. I hope that this post was helpful! :)

Svi smo barem jednom naišli na neku poteškoću prilikom uređivanja bloga ili smo se pitali kako nešto napraviti. Icanbuildablog.com je stranica na kojoj možete pronaći odgovore na sva pitanja (ja sam pronašla odgovore na sva moja pitanja i još neke zanimljive stvari). Svaki put kad sam na Internetu tražila kako nešto napraviti završila sam na toj stranici. Mislim da je puna korisnih informacija koje dobro dođu svim bloggerima ili onima koji će to tek postati i te sve informacije su besplatne što je odlično. Uvijek tragam za novim načinima kako da unaprijedim svoj blog i stvarno sam zahvalna djevojci koja se potrudila na najjednostavniji mogući način objasniti sve. Sve je pregledno, podijeljeno u kategorije i opisano korak po korak. Nadam se da vam je ovaj post bio koristan! :)

Primjedbe

  1. super je stranica, upravo sam pročitala masu članaka na njoj i već imam par novih ideja u glavi :D
    hvala na linku :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jeej, baš mi je drago ti je bio koristan post :D

      Izbriši
  2. Ovo mi je jako puno pomoglo, hvala ti puno puno :*

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Tata me šminka!

Essence - Play with my mint