Preskoči na glavni sadržaj

Maybelline tart







I really like this nail polish. I've used it in my last manicure just a little bit and I realised how much I love this color. Lately I'm all about simple manicures. I wanted to include Maybelline tart, but also to make a nice little detail on my ring finger so I made this line of dots at the middle. I'm not sure if Maybelline still makes this nail polish. I hope they do, because I really like it.
 The second nail polish that I used is in a beautiful light blue sky color and it was bought in a pharmacy.
I quite like how this manicure turned out.
What do you think?

Obožavam ovaj lak za nokte. U prošloj manikuri sam ga koristila jako malo i shvatila sam koliko ustvari volim tu boju. U zadnje vrijeme volim jednostavne manikure. Željela sam koristiti Maybelline tart lak, ali i napraviti neki lijepi mali detalj na prstenjaku, pa sam po sredini nokta napravila liniju od točkica. Nisam sigurna radi li Maybelline još uvijek ovaj lak. Nadam se da da, jer ga jako volim.
Drugi lak koji sam koristila je u predivnoj svijetlo plavoj boji neba i kupila sam ga u ljekarnoj.
Sviđa mi se kako je ova manikura ispala.
Što vi mislite?

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Tata me šminka!

Essence - Play with my mint