Preskoči na glavni sadržaj

Last minute Christmas manicure

Last year I also did a manicure like this, but I had different colour as a base. I was inspired by one photo and the manicure on that photo is similar to mine.

This is a really simple and quick manicure. You only need two colours, black and white. On the ring finger I have made a Christmas tree, but without decorations (of course, you can add them if you want) and I also didn't want to tree to be completely white, so you can see brush strokes.

Prošle godine sam također napravila ovakvu manikuru, ali sam koristila drugi lak kao bazu. Bila sam inspirirana jednom fotografijom i manikura na toj fotografiji je slična mojoj.

 Ovo je jednostavna i brza manikura. Trebaju vam samo dvije boje, crna i bijela. Na prstenjaku sam napravila božićno drvce, ali bez ukrasa (naravno, možete ih dodati ako želite) i nisam htjela da bude potpuno bijelo pa zato možete vidjeti poteze kista.


Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Tata me šminka!

Essence - Play with my mint