Preskoči na glavni sadržaj

This year's Christmas nails

I really enjoyed doing my Christmas nails last year, and so I decided to share how I'll probably do my nails this year. It didn't turn out really neat but it's fine. I painted all my nails (except the ring finger) with a gold Avon nail polish in the shade Glimmer, which is a perfect nail polish for a festive manicure. On the ring finger, I made a Santa Claus suit. Nothing too hard or demanding, very simple and pretty.

Prošle sam godine uživala dok sam si uređivala nokte u duhu Božića pa sam i ove godine odlučila s vama podijeliti kako ću si vjerojatno urediti nokte za Božić. Nije ispalo baš najurednije, ali što je tu je. Sve nokte sam, osim prstenjaka, nalakirala sa zlatnim Avon lakom u nijansi Glimmer koji se odlično uklapa u blagdanske manikure. Na prstenjaku sam napravila odijelo Djeda Božićnjaka. Ništa preteško i zahtjevno, vrlo jednostavno i lijepo.

What do you think about this manicure?

My last year manicures: Festive manicure and Last minute Christmas manicure (one of my favourites)

Što mislite o ovoj manikuri?

Prošlogodišnje manikure: Festive manicure i Last minute Christmas manicure (jedna od mojih dražih)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Tata me šminka!

Essence - Play with my mint